Pages

Sunday, November 9, 2008

serangan balas!!!

Sudah laama aku tidak melibatkan diri di arena khayalan ini... sometime aku wonder sape la nak nengok blog ni, aku dah la malas nak update ngan promote2 blog nih... tak reti la aku "weii!!meh la tgk blog aku neih"kan diri ku ni..

namun,
adanya makhluk ini yang telah merangsang sentimen penulisan mengarut ini agar terus meng"continue"kan blog ini agar ianya menerima sentuhan kreatif baru semenjak dua menjak adanya.

makhluk ini sungguh tidak beretika mengajak aku bertekak tanpa segan silunya di private YM, asal aku online ja, die misti komplen "invi lagik?" (invisible mode lah tu).. watpe aku nak kesah? dah mmg aku nak sneek masuk pong.. tu pon nak komplen!!! hish!!!

dah tu plak, nak pijak2 orang plak, saje nak bikin aku hangin!!!
kang aku jadik ijau kang!!! boley la jd hulk!!! kui3!!!

2 comments:

meSsy-MesSA said...

cik atoi blogging tuk org baca ya?

Lily said...

hahahaha~~
serangan balas nmpaknye...!!!
brani sungguh melawan beta ek,,
nk kne campak dr puncak everest ke??
neway,slamat berblogging!!!
hahaha again, pengaruh rakan sebaya kte telah berjaya,,,hoho!!