Pages

Sunday, September 12, 2010

SuperRaya 2010

setelah bertahun2... aku jumpe gak password blog aku ni ha~~~
ade la jgak komen2 sket2.. kene wat expansion gak blog ni rupenye..

Raya 2010?

1. Pakaian:

taun ni raya sangat la simple, plan nak g beli baju raye ngan seseorang,
tunggu punye tunggu, last2 tak sempat, die balik kampung lak.. adoi!!!

terpakse la aku beraye ngan butang baju melayu raya, tu je satu-satunye bende baru taun ni, disebabkan "terpaksa" pakai baju raya taun lepas, maka butang lama pon masih tersemat, aku plak dilanda wabak malas nak tuka butang baru.. so, bole la kate kan aku beraya ngn 100% old pesen... hehe

ops2.. jgn lupe, selipar kickers baru jugak ada, tp aku beli sempena awal2 sem7, lebih kurang bulan 6 kot... ayoo~~~

2. kuih raya:

Taun ni dalam sejarah dapur classic mak aku tu tak berasap, 100% jugak kuih tunjuk...
disebabkan research menunjukkan keputusan bahawa geng2, sedara mara ramai balik kampung, maka takyah la beli kueh byk2.. hahahaha

aku dapek tau, kuih raye makin mahal plak makin2 nak raya... hurmm.. wonderpet btol... ahaks, igt lagi ke wonderpet? ke da basi da?

3. Duit Raya:

opss... ni rahhsiaa la.. mane lah bitau... nanti LHDN datang!

4. Aktiviti Raya;

Malam raya, tak tido aku korang tau!.. bukan excited nak raya, tp excited online, ye ar dah ade Broadband Raya baru!! gune la P1 Wimax! sangat best!!! tapi cam mahal sket la~~ ayoyoyo~~~ eyh, aaaa... lupe.. ni pon budget raya aku jugak ni... hahaha

Online? facebuk ke? tagged ke? haah!.. tp sket2 je.. aku wat research pasal FYP la.. final Year Project aku yang menyeramkan anak tekak aku! nak kate payah, tak jugak.. cume tak tau nak wat.. so, aku pon mengYouTubekan diri menyelongkar segala isi perut yg ade dalam website tu.. ofcoz la, aku type "Neuro Fuzzy","Visual Basic","tutorial" dan sebagainye..

1st raye je aku raya, 2nd day aku tido dan men game Car Tycoon ngn General... maklumlah, laptop takat tu je yg larat... hohoho


3rd day aku raya la jugak umah sedara yg da datang raya umah aku 1st day tu.. huhuh

5. bile Bosan?

Aku browsing merata2 tempat, tibe teringat Mythbuster dalam astro tu, dpat lak donlod link.. tp cam haram punye byak... ntah bile nak abis tgk ntah.. last2 tak donlod satu pon...

6. Skang wat ape?

Skang aku ngah pikir, nak wat esaimen ke... or menikmati cuti yg berbaki nih~~ ayoooo~~~~ =(

No comments: